Σάββατο 29 Ιουλίου 2017


Ψυγείο με κατάψυξη
Αποτέλεσμα εικόνας για ψυγείο
Αγόρασα ψυγείο με κατάψυξη.
Πως είχα Θε μου εγώ τέτοια κατάληξη,
που ζούσα σαν να μην υπήρχε αύριο,
χιλιόμετρα μακριά απ΄το μακάβριο;

Τα πόδια μου στα κύματα μπανιάριζα,
κρατώντας στο δεξί μολύβι-σάριζα
και σαν σιμά η νύχτα σε καλίγραμμου
μοντέλου σκέλια, έχωνα τα μούτρα μου.

Τους φίλους μου συχνά σε τραπεζώματα,
βαστούσ΄αλέγκρους ως τα ξημερώματα,
με μπύρες του Μονάχου κι Αγιωργίτικο
και μπάλο και χασάπικο Πολίτικο.

Πλην τώρα που η Άνοιξη κατέπεσε
και Κύριος πατόκορφα με ξέχεσε,
αγόρασα ψυγείο με κατάψυξη.
Πως είχα Θε μου εγώ τέτοια κατάληξη;


Θα ρίξω το λοιπόν εντός τα σέα μου,
Παρίσα, Ρώμες, πλαζ της Νέας Πέραμου,
Παράδεισο μαζί και Πουργατόριο,
πουταναριό της Ξένης και εγχώριο.

Τους έρωτες θα βάλω στην συντήρηση,
για να ΄χει κάτι βρώσιμο η Ποίηση
και κάτω κάτω σάβανα και φέρετρο,
της ζήσης μου το κτίσμα το αυθαίρετο.

Και τέλος την καρδιά μου στην κατάψυξη,
κομμάτια δεκαπέντε απ΄την διάρρηξη,
θ΄αφήκω να την εύρουν οι Επίγονοι
και μέσα στην παγάδα της φιλήδονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου